MalloryMakesStuff
MalloryMakesStuff
+
inappropriate-nerd:

More sketchies

Reblog from my general blog because that’s the one my instagram in connected to ha
+
Peeta Mellark ya’ll
+
inappropriate-nerd:

Sketchies

Reblogging from my general blog cuz that’s the one my instagram is connected to yay.
+
Some Piper fanart, I am in full support of her having a nose ring.
+
Annabeth in a baseball tee because yes.
+
Is it over? Did I do it?
Another art trade with Sammaloo where we trade and re-draw each other’s pieces, original.
This was exhausting, I mean weeks of back and forth, hours of glaring.  But those simple pieces I did early did their job in helping shake me of my coloring jitters.  So it’s finished, or maybe not finished, but I’m certainly done with it for now.
I actually kinda like it, oh crap.
+
A coat dress has appeared 3 times on my dash today (Damn you, Ashley) so I thought I’d draw it.  Trying to just draw and color and not take it all so seriously.
+
This was supposed to be a quickie but I wound up getting obsessive over it and it took a few hours.  Oh well.  Good job, me.  I made the pattern on the sweater and signed the damn thing.
+
One of two ad thingies I did for my mom’s church’s youth group
Words.
+
Reggie Rocket in her early 20’s.  I always loved how volleyball was her thing.

I SKETCHED, SCANNED, AND COLORED THIS ALL IN ONE DAY YOU GUYS AREN’T YOU PROUD OF ME?!
I WAS GOING TO DO A PIECE THAT WAS WAY MORE INVOLVED BUT I GOT SCARED!